So this one night I went to the symphony with friends and we all had dares to fulfill. One of my friends had his fulfilled, but in reverse, so it was decided that ALL of us must fulfill said dares in reverse. My dare was to kiss a random guy on the cheek and leave a lipstick mark. So reverse the dare, add Michael Phillip Reed from Steam Powered Giraffe, and BAM: this is what you get! Thanks muchly to Mr. Reed for obliging to such an odd request :)

P.S. My friend Kendall would like to apologize for being the most awkward conversationalist on the planet. Additionally, she would like to assure SPG that she enjoyed your show immensely and thanks you for signing her CD case.

anivey:

live4others:

marclovesyoumore:

dianathao:

apeng-:

ralphcardinale:

tiffanythegreat:

darkbrowneyed:

ssalenaax3:

amazinkidd:

OMG LOL

This kid is going to be a boss ass driver.

Hahahaha awwww better driver than me.

lmaoo

DAMN im jelly. 

daaaaamn ;]

I’m dying. The song is perfect. LOL

this is amazing

OMFG so friggen amazing!!!

 HAHAHAHAHAHA ohmygoshhh <3

(Source: vnxmrk)

(Source: catdelivery)

johndaily:

gemeaux:

queercakes:

chic-chibi-chica:

wethinktherefore:

didyoudance:

homemadedarkmark | devonwood:


MY ANACONDA DON’T WANT NONE if you say no, because I respect your boundaries.

‘CAUSE I’M LONG, AND STRONGAND I’M DOWN TO GET THE FRICTION ON as long as it’s okay with you. otherwise I’m good with a movie and some tea.

SO LADIES, LADIES, IF YOU WANNA ROLL IN MY MERCEDES please let me know ahead of time so that I can plan accordingly

BABY GOT self-respect

OOH BABY I WANNA GET WIT YA, AND TAKE YO PICTURE because you really have lovely eyes

EVEN WHITE BOYS GOT TO SHOUT I love spending time with you.

I’M TIRED OF MAGAZINES SAYIN FLAT BUTTS ARE THE THING because I don’t appreciate mainstream media dictating standards of beauty and desire

I WANNA GET YOU HOME and introduce you to my family.

johndaily:

gemeaux:

queercakes:

chic-chibi-chica:

wethinktherefore:

didyoudance:

homemadedarkmark | devonwood:

MY ANACONDA DON’T WANT NONE if you say no, because I respect your boundaries.

‘CAUSE I’M LONG, AND STRONG
AND I’M DOWN TO GET THE FRICTION ON as long as it’s okay with you. otherwise I’m good with a movie and some tea.

SO LADIES, LADIES, IF YOU WANNA ROLL IN MY MERCEDES please let me know ahead of time so that I can plan accordingly

BABY GOT self-respect

OOH BABY I WANNA GET WIT YA, AND TAKE YO PICTURE because you really have lovely eyes

EVEN WHITE BOYS GOT TO SHOUT I love spending time with you.

I’M TIRED OF MAGAZINES SAYIN FLAT BUTTS ARE THE THING because I don’t appreciate mainstream media dictating standards of beauty and desire

I WANNA GET YOU HOME and introduce you to my family.

(Source: feminist-blackboard)

You know you’re around rich people when…

The guys’ shoes clack just as much as the women’s.

Stupid Boys.

~After spending 3 hours cutting out pieces for a paper violin~

"Man, cutting for three hours…I don’t know how emos do it…"

"It’s not like they’re cutting for three consecutive hours! It’s not like they’re trying to saw their hand off!"

~Fail attempt at humor, dude~

Hello summer!

Yeah so I went shopping for shorts for the summer when I realized how difficult that would be for me since I don’t wear booty shorts. Or any that weren’t already pre-torn. Out of about 15 styles I found one pair without holes and that didn’t show my buttcheeks. Hooray for fashion!

Just a thought

A good relationship is one where you can reveal old memories and constantly make new ones with each other.

Umm what?

Contrary to popular belief, I understand why guys sag with skinny jeans. I mean, they gotta compensate for the fact that their wearing skinny jeans SOMEHOW.

"What size are you?"

When I’m feeling belligerent and I’m at a clothing store with some new employee who doesn’t know what the hell they’re doing, I answer the question above with, “Extra-medium” without so much as a crack of a smile.

Try it someday.